Forum Hardkorps Strona Główna Hardkorps
Forum o Airsoftowej grupie Hardkorps
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

,,Tajne biuro"

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hardkorps Strona Główna -> Brudne Archiwa / Scenariusze i Strategie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arek
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 14:42, 15 Kwi 2006    Temat postu: ,,Tajne biuro"

Wstęp:

Rosja - tajne biuro Ar-Kalah, w którym znajduje się Baza danych, zawierająca informacje i kody o nowej broni masowego rażenia, wyprodukowaną przez Koreańczyków. W każdej chwili Rosjanie mogą włamać się do komputerów Koreańczyków, którzy nic o tym nie wiedzą i zrównać połowę świata z Ziemią... Amerykańska grupa antyterrorystyczna Beta Forces ma zamiar przechwycić te dane oraz odciąć od nich Rosjan. Nie mogą jednak złamać zabezpieczeń, aby tego dokonać trzeba włamać się bezpośrednio do głównego komputera Ar-Kalah znajdującego się biurze. Przez pół roku różna wywiady poszukiwały tajnego biura, aż w końcu odnaleziono miejsce, w którym znajduje się główna baza danych. Teraz Beta Forces musi włamać się do biura i zainstalować na komputerze wirusa, który złamie zabezpieczenia i pozwoli na wykasowanie danych...

Drużyny:

Drużyna Beta Forces - 5-7 osób - dowolne uzbrojenie + 1 z drużyny posiada płytę z wirusem + krótkofalówki
Pracownicy Ar-Kalah - 2-3 osoby - bez uzbrojenia
Ochrona biura - ok 6-7 osób - dowolne uzbrojenie + krótkofalówki
Sędzia (opcjonalne) - krótkofalówki

Teren:

Może być lekko zalesiony (jest to tajna baza, musi być gdzieś daleko od cywilizacji), budynek, najlepiej kilku piętrowy, w którym znajdują się jakieś mebelki (mogą być imitacje).

Rekwizyty:

Krótkofalówki lub cokolwiek innego, przez co można nawiązać kontakt, min. 2 na drużynę, sędzia także 2, każda drużyna odbiera na innych falach. W biurze mebelki lub ich imitacje oraz laptop, płyta cd z dowolnym programem lub grą, ktora instaluje się ok 1-2 min.

Przebieg scenariusza:

Odprawa drużyny Beta Forces:
,,No to tutaj, panowie, mamy jeden cel, wrzucić im to gówno do kompa i nie dać się złapać, miejmy nadzieje, że nie wiedzą, że tu jesteśmy. Gdyby kogoś z nas dorwali, to niech czeka i liczy na odbicie i pod żadnym pozorem niech nic nie wygada! W porządku skoro wszyscy już jesteśmy, możemy ruszać"
Beta Forces mają 2 krótkofalówki, przez które utrzymują łączność, jeden z drużyny posiada płytę z wirusem, gdyby zginął musi odebrać ją kolejna osoba z drużyny i zainstalować program na laptopie. Wszyscy z grupy starają się zrobić to tak, aby nikt ich nie zauważył.
Cele misji:
Cel główny: Bezpiecznie zainstalować wirusa na komputerze, w biurze i wycofać się do strefy bezpiecznej, gdzie czeka śmigłowiec
Cel boczny: Pojmać jednego lub więcej pracowników jako jeńców, aby w USA wymusić z niego wszystko, co wie.

Odprawa Pracowników Ar-Kalah oraz ochroniarzy:
,,Uważajcie, nasi zwiadowcy donieśli nam, że kilka dni temu kręciło się tu kilka tych amerykańskich świń! Nie wiadomo, do czego zmierzają, ale na wszelki wypadek bądźcie czujniejsi niż zwykle.”
Ochroniarze posiadają 2 krótkofalówki, bron maja zabezpieczoną, a nawet zawieszoną na plecach, pracownicy siedzą sobie przy swoich biurkach, nikt nie przejmuje się za bardzo gadaniem dowodzącego, myślą, że ich biuro jest dobrze ukryte, ale nie są też całkowicie spokojni. Gdy pracownik Ar-Kalah zobaczy któregoś z antyterrorystów może włączyć alarm powiadamiając tym ochronę (może to być głośny budzik). Gdy ochroniarze zobaczą kogoś z Beta Forces, to wiadomo rozpoczyna się burda! Lecz do momentu włączenia alarmu, bądź zobaczenie przez 1 z ochroniarzy kogoś z Amerykańców, ochroniarze nie odbezpieczają broni. Jeżeli ktoś z drużyny Ar-Kalah przechwyci płytę, nie niszczy jej, ale stara się ją albo schować albo pilnować przy sobie. Jeśli drużyna Beta Forces rozpocznie już instalowanie wirusa, nie jest jeszcze nic stracone, ktoś może jeszcze przerwać instalację. Jeżeli komuś z Ar-Kalah uda się pojmać antyterrorystę, może spróbować wymusić na nim zeznania (bez przemocy, np. po upływie 10-15 min człowiek z Beta Forces może powiedzieć gdzie jest miejsce, w którym ma być śmigłowiec)
Cele misji:
Cel główny: Nie dopuścić do zainstalowania wirusa
Cel boczny: Uwięzić któregoś z antyterrorystów amerykańskich, aby dowiedzieć się, jakie mają zamiary wobec Rosjan


Maxi scenariusz:

Drużyny:

Drużyna Beta Forces – ok. 15 osób – uzbrojenie trochę słabsze od Ar-Kalah, max 2 snajperów + radio polowe, krótkofalówki, max 150 kulek każdy, przy śmigłowcu zapas amunicji
Ochrona biura - ok. 10 osób – uzbrojenie trochę lepsze od Beta Forces, bez snajperów + krótkofalówki, każdy załadowany magazynek do pełna, w 1 miejscu biura może być niewielki zapas amunicji, po 50 kulek dla każdego.
Pracownicy Ar-Kalah – 4-5 osób – jedynie broń krótka, po 5 kulek każdy

Teren:

Podobny jak w zwykłym scenariuszu, lecz budynek może być trochę większy i mieć wejść

Dodatkowe rekwizyty:

Więcej mebli i jeżeli to możliwe więcej komputerów lub chociaż ich imitacji. W 1 z szuflad schowana teczka z danymi.

Przebieg scenariusza:

Scenariusz przebiega podobnie jak poprzednio, lecz 1 z drużyny Beta Forces może pozostać z dala od biura i wydawać rozkazy z radia, to dostarczy więcej realizmu i pomoże drużynie Beta Forces.
Cele misji:
Cele misji pozostają niezmienne, jednak drużyna Beta Forces ma dodatkowy cel poboczny – zdobyć ukrytą teczkę z danymi.

Ja osobiście widziałbym ten scenariusz do rozegrania, po zmroku, lub późnym wieczorem, ponieważ dostarczy to realizmu przy takim napadzie, po ciemku bedzie mozna wejsc do budynku niezauważonym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arek dnia Pon 19:10, 17 Kwi 2006, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskof
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia-Obłuże

PostWysłany: Sob 14:53, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Bardzo fajny scenariusz !! Bardzo mi sie podoba. Niestety dla naszej grupy jest on troche nierealny chociarzby ze względu na ilość osób potrzebnych do gry oraz problem laptopa. Pomijając to, uważam ze scenariusz jest bardzo dobrze zaplanowany i napisany. Wielkie gz Arek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 15:17, 15 Kwi 2006    Temat postu:

THX, co do ilosci osob to da sie wyciagnac jak dojdzie jeszcze meteor i coolio, ale z laptopem bedzie problem, chyba ze meteor bedzie mial jakiegos na zbyciu ale watpie w to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Major



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:34, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Arek - pomysł genialny tylko jedna sugestia: ogólnie przyjęło się ze nie używamy na rozgrywkach nazw istniejących organizacji. (ot taki zwyczaj). Poprostu sugerowałbym zamienić państwa na fikcyjne podobnie jak KGB, DeltaForce itp. Smile ale i tak scenariusz super. Mysle ze po testach da sie go sklecic.

Miśkof - Pomysł z laptopem jak najbardziej realny tylko ze laptopa na cos innego zamienimy. Pomysłów moze być mnóstwo. Przykład jak zmienić pomysł z laptopem:

Scenariusz: W siedizbie KGB/Ochrony stoi ogormny superkomputer przechowyjący dane itp. Dzielni BetaForce muszą zainstalwoać wirusa.

Wykonanie: Robim wielką kartonową bryłę o rozmiarach... (axbxh) 1mx1mx2m i do tego przyklejamy płyte CD (w opakowaniu plastikowym). BetaForces muszą wymienić płytkę na fałszywe CD. Dodatkowo mozna im wymyślic zadanie zeby równeiż dostarczyli oryginalnego Cedeka na smiglowiec pod koniec gry.


Arek: jeszcze jeden problem znalazlem. Co się stanie jak osoba z wirusem zostanie trafiona na początku gry ? idzimey do domu ? Wink

Pozatym jak z trafieniami ? Imho wracjaące na respa trupy będą psuły klimacik. Proponuję ze trafiony siediz na miejscu z czerwoną szmatą na ramieniu. Po tym jak akcja przeusnie sie poza miejsce jego działania moze isc na trupiarnie Wink

Pozdrawiam
Cerb


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 16:28, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Jezeli osoba z wirusem zostanie na poczatku trafiona to wirusa przejmuje nastepna osoba z druzyny. Nazwy druzyn juz zmieniam, ale czy nazwy państw chyba moga zostac, bo juz nie jedna taktyka na wmasg zawierala nazwy państw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Major



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:36, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Cytat:
Nazwy druzyn juz zmieniam, ale czy nazwy państw chyba moga zostac, bo juz nie jedna taktyka na wmasg zawierala nazwy państw


Jak chcesz, tutaj masz racje ze czasami ludzie dają nazwy istniejących państw wiec to cyz będa one realne czy fikcyjne zalezy tylko od zamysłu pomysłodawcy lub/i organizatora.

Pzodrawiam
Cerb


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yogu$
Lieutenant General



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Sob 20:23, 15 Kwi 2006    Temat postu:

arek, scenariusz normalnie full onanizacja Laughing Cool Very Happy ile nad tym siedziales? Wink Oryginalne nazwy panstw tworza klimacik ktory daje ci dodatkowego kopa Wink Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 20:34, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Pisalem to z godzine a siedzialem lacznie z wymyslaniem ze 2, ja wprowadzalem nazwy panstw itp, bo chce sie zapytac czy nadaje sie to do umieszczenia na wmasg? A co do laptopa to zastapienie go psuje troche scenariusz, bo chodzi o to ze powiedzmy jakis program instaluje sie prze 1 min jezeli w tym czasie osoba z Beta Forces zostanie zestrzelona to osoba z Ar-Kalah (kolejna zmiana nazwy, ta bardziej mi sie podoba Smile) moze anulowac instalacje, a w przypadku takiej podmiany plyt przy kartonie nie ma mozliwosci anulowania instalacji, laptop wprowadza tu bardzo realistyczny klimat Smile

Pomysle tez nad maxi scenariusze z tym odebraniem Rosjanom jakies plytki albo notatnika z danymi, ale to jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Major



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:39, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Heh, jak już mówiłem pomysł super. Jednak problem jest przy laptopie. Kto dobrowolnie wystawi swojego laptopa i jego delikatny ciekłokrystaliczny wyświetlacz na pastwę kuleczek 300 i wiecej fps Wink ?

Na wmasg po zmianie laptopa sie jaknjabardziej nadaje Wink oczywiście to tylko moja opinia Wink.

Poprostu wyslij do regdorna to mailem i powie ci czy nadaje sie to do zamieszczenia Surprised)

Pozdrawiam
Cerb


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 20:44, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Wiesz problem ten mozna rozwiazac tak ze da sie jakies wzmocnienie na monitor i bedzie sie uwazalo zeby w niego nie strzelac, mozna tez go umiescic w dosc bezpiecznym miejscu, jest tylko problem ze nikt nie ma laptopa :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Major



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:48, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Heh w"zasadzie mozna tylko ze wzmocnienie na monitor moze uniemozliwic złozenie ekranu. A na stzrelanie po oczach tez uwazamy coby tak nie robic. a gogle jednak nosimy Smile

Pozdrawiam
Cerb


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 19:10, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Wprowadziłem pewnie opcje rozszerzenia scenariusza, niektóre z tego rozszerzenia mogą być przeniesione na klasyczny, np. ta teczka i większy budynek, oczywiscie można też rozegrać maxi scenariusz w pełni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hardkorps Strona Główna -> Brudne Archiwa / Scenariusze i Strategie Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin