Forum Hardkorps Strona Główna Hardkorps
Forum o Airsoftowej grupie Hardkorps
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Scenariusz] Złoty Szpieg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hardkorps Strona Główna -> Brudne Archiwa / Scenariusze i Strategie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miskof
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia-Obłuże

PostWysłany: Pon 16:23, 15 Maj 2006    Temat postu: [Scenariusz] Złoty Szpieg

Historia

Akcja dzieje sie w północnej Rosji, niedaleko Sybiru. Niemieccy żołnierze z grupy Jagged Alliance przedarli sie na jej teren, aby zniszczyć działające w tamtej okolicy kopalnie złota (4). Wstrzymałoby to znacznie ich fundusze. Ich akcja poniosła całkowitą klęskę. Zostali zauważeni i zmuszeni, aby odłożyć akcję dywersyjną. Uciekli i schowali się w starym, rozpadającym się budynku, godzinę drogi od celu. Doskwiera im głód i zimno. Mają bardzo mało amunicji. Tymczasem niespodziewanie pomoc zaoferowała powietrzna flota Brytyjska. Zobowiązali sie oni do dostarczenia jedzenia, lekarstw i amunicji. Nie znają oni jednak ich dokładnego położenia. Przekazali drogą radiową informacje dla szpiegów, żę zrzucili ładunek do zniszczonego miasta Dikson. Szpiedzy z Jagged Aliance wiedzą gdzie to jest. Niestety część rozmowy przechwycili Rosjanie. Nie udało im sie jednak dowiedzieć w którym dokładnie miejscu znajduje sie ładunek. To jest nasza szansa. Dwie osoby z Jagged Alliance muszą odnależć paczkę i wykończyć tych gnojów.

Cele Główne Rosjan


-Muszą odnaleźć paczkę
-Ochronić kopalnie złota
-Jeżeli trafią na kogoś z drużyny Jagged Alliance biorą ich w niewolę


Cele Główne Jagged Alliance


-Muszą odnależć paczkę i przynieść do reszty drużyny
-Zniszczyć kopalnie złota (4)


Jest kilka rozwiązań na ten scenariusz.
Jeżeli grupie poszukiwawczej nie uda się odnaleźć ładunku i zostaną wzięci w niewolę, mogą wykonać tajny telefon do reszty drużyny. Drużyna zdecyduje wtedy czy :
-atakować z tym co mają na kopalnie
-odnaleźć i odbić jeńców
-szukać ładunku (reszta drużyny może szukać łaunku dopiero wtedy kiedy grupie poszukiwawczej sie to nie powiedzie).

Punkty docelowe


-Kopalnie złota (4) (przy każdej po trzech strażników ze średnim uzbrojeniem)
- Miejsce przetrzymywania jeńców ( 4 strażników z średnim uzbrojeniem)


Uzbrojenie, ilość ludzi, podział


-grupa poszukiwawcza Jagged Alliance : 2 świetnie uzbrojonych (aegi) po 70 kulek w magach i 20 w kieszeni każdy
-drużyna Rosyjska szukająca ładunku : 8 ludzi średnio i słabo uzbrojonych po 150 kulek każdy. W wypadku złapania poszukiwaczy z Jagged Alliance 4 z nich zostaje z jeńcami, druga czwórka idzie szukać dalej ładunku
-Reszta z teamu Jagged Alliance : 5-8 ludzi średnio uzbrojeni, głodni :P po 20 kulek każdy z gaziaków i springów ew. aeg 50 kulek


Skrzynka


Kilka kanapek, woda, propan z adapterem, 2 tys kulek i opatrunki



Teren

Las z min. 2 budynkami, wieczór, obowiązkowo pełno śniegu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miskof dnia Pon 18:31, 15 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 18:13, 15 Maj 2006    Temat postu:

Scenariusz fajny, chociarz mysle ze te 250 kulek u Jagged Aliece to za duzo, bo nie musieliby szukac paczki, poniewaz tyle by im wystarczylo na 1 runde. I jeszcze pytanie co do jencow, jak druzyna Rosjan ma brac jencow, jak trafia, czy nie moga ich zastrzelic, no bo jak nie moga do nich strzelac to chyba trzeba byc weteranem z wietnamu zeby zrobic taka zasadzke :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskof
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia-Obłuże

PostWysłany: Pon 18:32, 15 Maj 2006    Temat postu:

Ten problem ciężko było mi rozwiązać. Przyszło mi tylko do głowy że Rosjanie trafiając kulką w grupe poszukiwawczą zranią ich a nie zabiją. Wiem że to może sie zdawać troche dziwne bo równie dobrze można zabić ale żaden scenariusz nie jest idealny :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 18:55, 15 Maj 2006    Temat postu:

Moze trafienie w glowe, serce pluca itp = smierc, reszta = zranienie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miskof
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia-Obłuże

PostWysłany: Pon 19:10, 15 Maj 2006    Temat postu:

Arek, może i tak być. Potraktujcie to jako scenariusz na przyszłość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hardkorps Strona Główna -> Brudne Archiwa / Scenariusze i Strategie Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin